Європейські дилери ще тільки готуються виводити багатоцільовий Kuga II на ринок, тоді як його корпоративний «близнюк» Escape III вже продається і купується в Північній Америці.
Зважаючи на все, компактний багатоцільовий «форд» чергового покоління незабаром з'явиться і в нашій країні – мабуть, у паралель із Kuga II. Тож українським автомобілістам, напевно, цікаво познайомитися з новою моделлю – у випереджувальному порядку. Тим більше, що вже відбулися перші тест-драйви «спорт-господарника» (SUV, що стосовно Escape III у прес-релізах розшифровують як Smarter Utility Vehicle, - так би мовити, «тлумачний господарник»). Предмет для змістовної розмови є.
Колісна база нового Escape "розтягнута" проти II покоління на добрі 7 см, і в салоні вільно розміщуються п'ятеро дорослих. Навіть при зростанні за 185 см, неважко влаштуватися, так би мовити, самому за собою – простір для ніг цілком дозволяє. Щоправда, дорослим пасажирам стеля у 2-му ряду все ж таки здасться низькою – за досить висока лінія даху, характерна для багатоцільових автомобілів. Так що можливість регулювання кута нахилу спинок задніх сидінь (у всіх виконаннях, крім найдешевшого) тут якраз до речі. В оформленні інтер'єру Escape III теж радикально відрізняється від колишньої моделі: скульптурне ліплення передньої панелі, оздоблювальні матеріали пристойної якості. І продумана ергономіка робочого місця водія, який знаходиться, так би мовити, у фокусі «кокпіту».

Витратні матеріали для технічного обслуговування (ТО)
Гальмівна система: колодки, диски
Запчастини для ремонту: ходової частини, кермового керування
Запчастини двигуна, система охолодження, комплектуючі двигуна, подушки, паливна
Технічні рідини
Електроустаткування автомобіля: оптика, датчики, акумулятор, свічки
Кузовні деталі: бампер, капот, шибки, двері, дзеркала, панелі
Коробка передач, роздавальна коробка, приводні вали
Аксесуари: бризковики, килимки, поперечки